MANA AKU?

"mana kamu?"

"mana kamu?"

"mana kamu?"


soalan ini bertubi tubi hinggap tanpa suara, berterusan mereka mereka bertanya

lebih kuat lagi suara suara itu dalam minda, diajukan kembali...
"di mana aku?" "di mana aku?" "di mana aku?"



keinginan untuk kembali itu tebal, tapi... kembali untuk apa? kembali di mana? apa yang di cari, pada langkah yang tak bertepi ... di mana jejak yang mahu aku berpijak soalan yang berbalik lebih banyak persoalan buntu jadi aku biarkan saja rasa hilang itu berlagu bersama iringan angin yang menerpa bersama mengiringi jalan jalan pencarian


...


**Google image


see the clown, u can tell what behind a 'happy package' ...





Comments

  1. lavender..bila aku kembali..kau pula hilang..masih ingatkah diriku..

    ReplyDelete
  2. pasti aku takkan pernah lupa kamu ... ; )

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts